Selkokielen selkärankaKaiken takana ei ole nainen, vaan tällä kertaa minä, Stefan Antinaho. Taustani on lääketieteessä. Olen toiminut toistakymmentä vuotta sekä lääkärinä että alan hallinnossa. Intohimoni on kuitenkin valmennus ja koulutus. Ammattiaineissa kouluttaminen vaihtui hiljalleen kommunikaation, etiikkan ja organisaatioviestinnän suuntaan. Ja laatuvalmennuksen piiriin. Liike-elämää olen harrastanut sekä yrittäjänä että organisaatioissa. Myynti, markkinointi ja tuotekehittely ovat tulleet tutuiksi asioiksi. Yleensäkin vuodet ja kokemukset ovat tuoneet paitsi tietoa ja osaamista, myös erittäin arvokasta alatuntemusta. Multiviestinnästä on tullut yhä merkittävämpi osa toimintaani. Ja asioiden viestiminen selkeästi - jotta ne menisivät myös uskottavasti perille. Käytä järkevästi hyväksesi tarjolla olevaa kommunikaatiospektraa. Siinä myös teema SELKOKIELEN toiminnalle - kokonaisvaltainen kommunikointi! |