Hyvä käännöstyö


on kuin lukisi hyvää kirjaa. Tai purevaa mainostekstiä. Kieliasu on mainio. Trendikäs tai klassinen. Asiallinen tai hupaisa. Selkeä ja monivivahteinen, aivan kuten originaalissa. Ja myös rivien välinen on vangittu tekstiin.

Meillä kommunikaatiokäsite on laaja. Taustaltamme löytyy monivuotinen kokemus kielivalmennuksessa ja käännöstöissä. Painopisteen olemme siirtäneet kokonaisvaltaisen kommunikoinnin profilointiin ja valmennukseen. Tähän kuuluvat myös käännöstyöt.

Elämänviisautemme ja taitomme ammennamme eletystä elemästä. Meriittimme ovat aloilta kuten yritysjohto, talous, hallinto, myynti ja markkinointi, juridiikka. Opetuksen ja valmentamisen lisäksi. Nämä antavat osaamisellemme taustaa ja tekevät sen ainutlaatuiseksi.

Laadukasta tekstiä kirjoitetaan paljon. Julkaisuja, mainoksia, esitteitä, nettisivuja. Ja tietenkin kirjoja. Antakaa käännöstyöt meidän huoleksemme, tai iloksemme! Jotta laatu välittyisi myös niihin!

Meille sopivat niin pienet kuin laajatkin työnne. Käännämme ruotsin ja englannin kielille. Ja meille on ominaista nopea toiminta ja täsmällisyys!

SELKOKIELI COMMUNICATION
Stefan Antinaho
046 8102 818
stefan.antinaho@elisanet.fi